Hoe kan ik in Windows 7 uitzetten dat er steeds om een administrator wachtwoord gevraagd wordt bij het openen van bepaalde programma's?

Er staat dan: Geef een administratorwachtwoord op en klik vervolgens op Ja om door te gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een aantal opties:

Houdt alleen je eigen (hoofd) account, gooi de andere gebruikers zoals een gastaccount er uit.

Open de programma's als administrator.

Verwijder je wachtwoord bij jou account.

Instellingen gebruikersaccounts wijzigen tot het laagste niveau (in gebruikersaccounts).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit kan je volgens mij alleen deels vermijden door het wachtwoord van je account af te halen. Dan hoef je alleen op enter te drukken als dot wordt gevraagd