waar kan ik het originele windows 7 thema downloaden? ik heb mijn thema's per ongeluk gewist en heb nu een oud uitziende windows.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet ik niet, ik heb de cd maar kon er geen thema's op vinden

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je je thema niet gewist hebt, daar moet je aardig diep graven om die weg te gooien. Waarschijnlijk kan je het gewoon herstellen door met recht op je bureaublad te klikken→ aanpassen aan persoonlijke voorkeuren. Hier kan je kiezen ui onder andere een aantal vormgevingen. Kies voor Windows 7 en je hebt ( als het goed is) je W7 uiterlijk weer terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat wilde ik doen maar ik kon geen kiezen, heel raar > toen ik net mijn computer aan had gezet duurde het heel lang voor hij aan was, maar alles is weer normaal.

Andere antwoorden (1)

Er staat een cursus op internet (gratis) over alles wat met Word te maken heeft. Is echt heel handig. Ook hoe je nieuw moet downloaden en alle problemen die je met Word tegen kunt komen.