Wat is vliegtuigstand eigenlijk?

Ik ga binnenkort naar Frankrijk en ik ben een beetje verslaafd en ik kan het niet zonder mijn mobiel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
27K

Antwoorden (3)

Dan gaat hij vliegen.

Nee, zonder grapje: als je de vliegtuigmodus aanzet, worden alle in- en uitgaande signalen uitgezet. Hierdoor kun je dus o.a. niet bellen/sms'en/internetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het houdt in dan alle ontvang- en zendopties van de telefoon worden uitgeschakeld. Sommige maatschappijen accepteren deze optie nog steeds niet en willen ook dat de telefoon alsnog volledig wordt uitgeschakeld. Er zijn echter steeds meer maatschappijen die deze functie echter toestaan. Transavia is hier een voorbeeld van!

Check het bij binnenkomst via het cabinepersoneel als je het echt zou willen weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vliegtuig modus is als je in de vliegtuig bent mag je geen signaal anstaan dan zeggen ze meestal dat je mobiel enzo uit wilt maar vliegtuigstand is voor als je wilt gamen of iets van werk af wilt maken of iets anders dan heb je je toestel nodig dus dan moet je vliegtuig modus inschakelen zodat al je verbindingen worden uitgeschakelt voor eigen veiligheid
Bronnen: