Waar kan je een Macbook kopen (nieuw) met custom build (hi-res scherm)? Direct afhalen, niet bestellen

Toegevoegd na 5 uur:
Standaard (retina niet mee gerekend) krijg je een 1440 x 900 resolutie scherm. Met hi-res bedoel ik dus de verbeterede variant met 1680 x 1050 scherm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je vraag niet, apple levert zelf hi-res schermen (retina display) en wat je met custom build scherm bedoelt weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie edit

Het beste antwoord

Bel een aantal resellers af, om te vinden wie er één in voorraad heeft. Het heeft geen zin dat ik dat voor je doe, omdat als je dit leest de situatie al weer anders kan zijn. Jij kunt ook afspreken om een MacBook tot een x-tijd voor jou vast te houden.

Overigens weet ik ook niet waar je woont en je bent vast niet van plan een laptop in Groningen te halen als je in Breda woont. ;-)

Apple resellers in jou buurt vind je hier: http://www.apple.com/nl/buy/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Marktplaats
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is jammer dat ik geen min kan geven. Uiteraard in een winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan geef ik maar de -