Als ik email van een persoon blokkeer (we hebben allebei hotmail), ziet deze persoon dan dat zijn mailtjes niet aankomen?

Komt er een melding zoals: deze mail kan niet worden bezorgd?
Is het mogelijk dit in te stellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, die melding wordt niet verstuurd. Als je duidelijk wilt maken aan iemand dat zijn mail ongewenst is en niet meer gelezen wordt kun je het beste een automatisch antwoordmailtje instellen waarin dit wordt aangegeven. Ik heb zelf geen ervaringen met Hotmail (ik probeer Microsoftvrij te leven), maar met Gmail is dit zo gepiept. Ook een mailclient als Thunderbird (of Outlook) kan dit voor je doen.

Samengevat: als je wilt dat iemand een melding krijgt dat zijn post niet gewenst is, moet je die melding zelf versturen.