Net nieuwe laptop, avast free antivirus gedownload, nu blue screen of death. Hoe komt dit?

Toegevoegd na 55 seconden:
En wat doe ik eraan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat eraan te doen is weet ik niet maar ik heb die klacht nogal gehoord met Avast, weg met die rommel en gebruik het,eveneens gratis, programma AVG.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, de consumentenbond zei namelijk dat het de beste was van 2012 maar ik zal SVG gaan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Avg*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@depauwroger ONZIN!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@peternedana, krasse taal, zijn we hier niet gewoon, en gelijk een - er tegenaan.
Motiveer tenminste uw uitspraak.
Toevallig (of niet) heeft NPapilaja hetzelfde !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Avast al meer dan 4 jaar op 3 computers en heb nog nooit ook maar het kleinste probleem gehad.En "weg met die rommel" is zeker geen krasse taal?
Verwijder avast free antivirus, want waarschijnlijk ligt het daar aan. Porbeerg AVG, Northon of NOD. Wat je eraan kan doen weet ik niet, ik probeer dat zelf ook nog uit te vinden want ik heb dit namelijk ook soms.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe het komt is met deze informatie geen antwoord op te geven.

Net wat hierboven gezegd is, kan je het beste AVG free nemen.
Die beschermt je tegen de meest noodzakelijke dingen.

Neem nooit Norton!!
Binnen 1 jaar is je pc zo traag als een slak.

Eventueel kan je AVG combineren met Spybot Search&Destroy.
Die spoort alle trojans op.

Succes ermee!