Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen voor een reservekopie van mijn iPhone-instellingen?

Ik heb net mijn iPhone proberen te updaten (had nog het oude OS). Nu wil ik vanuit iTunes een reservekopie terugzetten, maar wordt er hiertoe om een wachtwoord gevraagd. Ik kan me niet herinneren dat ik hiervoor ooit een wachtwoord heb moeten definiëren. Ik zie ook geen enkele knop voor "wachtwoord vergeten?". Help! Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ben er uit.... heb heel veel wachtwoorden geprobeerd met en zonder hoofdletter. Eentje deed het :-)

Bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16K

Antwoorden (2)

Dat is gewoon je iTunes wachtwoord

Dat is dus hetzelfde wachtwoord wat je invult op je telefoon als je een app download uit de app store!!

Toegevoegd na 25 minuten:
http://store.apple.com/nl/help/your_account

En hier kan je je wachtwoord wijzigen of op vragen

Toegevoegd na 27 minuten:
Je bent niet vergeten om de eerste letter als hoofdletter te maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een app download moet je dit wachtwoord ook invoeren
Vergeet geen hoofdletter
Hoop dat dit helpt