Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen andere mensen hun gemaakte video's toevoegen op mijn youtube kanaal na mijn goedkeuring?

Ik wil graag een youtube kanaal beginnen waar iedereen zijn eigen video kan toevoegen. Dit natuurlijk na mijn goedkeuring. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
922

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Alleen als ze je login+password kennen.

Als je GMail gebruikt als mail is de kans groot dat je youtube-account en je gmail-account gekoppeld zijn. In zo'n geval kan een derde dus ook bij je mailbox. Ergo, gewoon geen goed idee. Ik zie echt de toepassing wel van een soort gezamenlijk youtube-kanaal (als 't een soort community dient), maar ik denk dat je beter iedereen een eigen youtube-account kunt laten maken. Die filmpjes van iedereen kun je dan natuurlijk verzamelen in een playlist op jouw kanaal, of je opent een heel andere website en je plaatst al die filmpjes daarop. Als je geen geld wilt besteden aan een website kun je ook een google website bouwen - gratis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding