(hoe) kan je goede tijden slechte tijden (gtst) downloaden?

Ik wil graag afleveringen terug kijken als ik op vakantie ben. Ik heb een iPhone maar silverlight werkt niet op de iPhone dus wil ik ze downloaden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

je kan het beste dan een uitzending gemist app downloaden, en zo kun je de uitzending terug kijken, houd er rekening mee dat dit veel batterij en internet verbuik kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan in de playstore rtl xl downloaden. Dat helemaal gratis en richt niks aan op je mobiel. Dan kun je afleveringen van gtst terug kijken. Ik heb het ook gedaan en het is heel handig. Je kan ook andere prigramma's terug kijken die op rtl 4,5 of 8 komen