Hoe verwijder ik de emailadressen van de anderen die ook tevoorschijn komen als ik me aan wil melden op Windows Live ID?

Ik heb op mijn laptop een hele rits emailadressen staan, die windows liveID onthoudt. Ik wil hier graag vanaf!
Hoe kan ik het zo instellen dat die verdwijnen, maar later terugdraaien zodat alleen mijn eigen emailadressen onthouden worden?

M.a.w: Hoe stel je dit aan en/of uit?

Pieter2011
11 jaar geleden
Je bedoelt dat, als je het Windows Live ID venster aanklikt, je een hele rij e-mailadressen ziet staan? Die kun je verwijderen door ze met je muis te selecteren en daarna op je toetsenbord op Delete te klikken.

Het beste antwoord

Je geschiedenis wissen, en dan meteen ook cookies.

Toegevoegd na 11 uur:
Zie bron voor uitleg om cookies te verwijderen. Er staat uitleg voor verschillende versies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Hoe verwijder je cookies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via iternetopties, waar je ook je geschiedenis kunt wissen. Ik weet niet welke versie je hebt.. Maar als ik internet explorer open, zie ik rechtsboven een huisje, met ernaast een ander icoon (weet even niet welk, lang niet achter de pc gezeten), met daarnaast een pijltje naar beneden. Als ik klik op dat pijltje, krijg ik helemaal onderaan "internetopties". Daar kan ik m'n geschiedenis wissen, en kiezen om cookies te wissen.