Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik de emailadressen van de anderen die ook tevoorschijn komen als ik me aan wil melden op Windows Live ID?

Ik heb op mijn laptop een hele rits emailadressen staan, die windows liveID onthoudt. Ik wil hier graag vanaf!
Hoe kan ik het zo instellen dat die verdwijnen, maar later terugdraaien zodat alleen mijn eigen emailadressen onthouden worden?

M.a.w: Hoe stel je dit aan en/of uit?

793
Pieter2011
11 jaar geleden
Je bedoelt dat, als je het Windows Live ID venster aanklikt, je een hele rij e-mailadressen ziet staan? Die kun je verwijderen door ze met je muis te selecteren en daarna op je toetsenbord op Delete te klikken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je geschiedenis wissen, en dan meteen ook cookies.

Toegevoegd na 11 uur:
Zie bron voor uitleg om cookies te verwijderen. Er staat uitleg voor verschillende versies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Hoe verwijder je cookies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via iternetopties, waar je ook je geschiedenis kunt wissen. Ik weet niet welke versie je hebt.. Maar als ik internet explorer open, zie ik rechtsboven een huisje, met ernaast een ander icoon (weet even niet welk, lang niet achter de pc gezeten), met daarnaast een pijltje naar beneden. Als ik klik op dat pijltje, krijg ik helemaal onderaan "internetopties". Daar kan ik m'n geschiedenis wissen, en kiezen om cookies te wissen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding