Ik ben op zoek naar een adapter voor een laptop, waar zou ik deze kunnen vinden? Het gaat om een wat oudere laptop: HP Pavilion DV7 2140ed

Mijn adapter is namelijk bijna kapot, maar de laptop zelf is nog erg goed. Nu is dit een wat oudere laptop en kan ik zo snel geen adapter vinden, iemand tips? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan bij het Kruidvat een universele adapter kopen. Of hier:

http://www.adapterdirect.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een universele adapter, kunnen die dan écht in alle laptops?
In principe is elke 18,5Vdc voeding ok met min 90 Watt en een geel rond stekkertje 7,4 x 5,0mm voldoende maar ik zou het bij een originele houden, een laptop is tenslotte toch geen goedkoop transistorradiootje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals u kan zien en zelf al gevonden heeft hebben die ook een Nederlandse site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@venus79, het probleem is dat men zelden kan zien of de vraagsteller uit NL of BE is.
Op de BE site van deze firma stond links boven duidelijk de link naar de NL site van hun, trouwens dit had de vraagsteller ook blijkbaar gezien.
Anders geef ik nogal dikwijls de beide.
Nog veel succes.