Kan je geld van paypal terug op gewone rekening storten?

Ik had geld van mijn gewone rekening op m'n paypal rekening overgezet, omdat ik iets online wilde kopen. Nu is het uitverkocht. Kan ik het geld weer terug storten op mijn bankrekening, zoja hoe dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
50.9K

Antwoorden (1)

Hoe kan ik geld opnemen?

Ga als volgt te werk als u geld naar een lokale bankrekening wil overmaken:

1. Log in op uw PayPal-rekening op https://www.paypal.nl/.
2. Klik op ‘Opnemen’ bovenaan de pagina.
3. Klik op ‘Geld overschrijven naar uw bankrekening'.
4. Voer de benodigde informatie in en klik op ‘Doorgaan’.
5. Klik op ‘Verzenden’.

Algemene richtlijnen voor het opnemen en storten van geld op een lokale bankrekening

• Controleer of de naam op uw PayPal-rekening overeenkomt met de naam op uw bankrekening. Als u bijvoorbeeld Jan-Paul de Vries heet en uw bankrekening op naam van J.P. de Vries is, voert u "J.P." als voornaam in. Als de naam niet precies zo is als deze wordt weergegeven op uw bankafschrift, kan de overschrijving mislukken.
• Geldopnamen kunnen 5-7 werkdagen duren om op uw bankrekening gestort te worden.
• Er is een minimum opnamebedrag dat u kunt opnemen. Om het minimale bedrag te bekijken in alle beschikbare valuta, klikt u op de link ‘Minimaal opnamebedrag’ op de pagina Geldopname via elektronische overschrijvingen
• Als u een rekening opent is er een maandelijkse opnamelimiet. Klik hier als u wilt weten hoe u de limiet op kunt heffen.
• Uw bankrekening moet uitgedrukt worden in de nationale valuta van uw thuisland om geld op te kunnen nemen.
• PayPal kan minimale kosten in rekening brengen voor opnamen ten gunste van uw lokale bankrekening. Om achter de kosten te komen, klikt u op de link Kosten onderaan elke PayPal-pagina.
• Om de kosten van terugboekingen te dekken, brengt PayPal kosten in rekening voor terugboekingen. Om de terugboekingskosten te bekijken, klikt u onderaan elke pagina van PayPal op de link Kosten voor andere opnameopties.
• Stortingen naar lokale bankrekeningen worden automatisch omgekerend naar de lokale valuta op het moment van het opnameverzoek.