Ik snap eerlijk gezegd niet precies wat je bedoeld probeer vragen wat duidelijker te typen ;)
Maar ik denk dat je bedoeld: Als iemand voor de tweede keer vandaag mijn Hyves profiel bezoekt komen er dan ook 2 mensen op het tellertje bij???
Mijn antwoord hierop is Nee als iemand 2 keer jouw profiel bezoekt komt er als het goed is gewoon 1 bij.
Als je zelf je profiel bezoekt komt er ook een bij (Maar dus niet als je hem vaker bezoekt dan komt er alsnog maar 1 bij)

Groeten,
Wadu