wat is de makkelijke manier om alle albumillustraties te verwijderen?

Ik importeer mijn muziek altijd in itunes op deze vervolgens op mijn iphone te zetten. Hierbij importeert hij ook de illustraties ervan, Dit kost veel ruimte op mijn iphone, en is eigelijk nutteloze informatie. Hoe kan ik deze (bijvoorbeeld in verkenner of in itunes) verwijderen zodat deze niet meer gekoppeld is daan het nummer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

First, select the file or files you wish to remove art from. Right(option?)-click and click on Clear downloaded art if present among the options. Next "Get Info." with CTRL/Command-I. If you've opened more than one file, put a tick against the Artwork box on the Info tab, otherwise go the Artwork tab and select each image in turn & press delete