Hoe maak je een site aan waar je filmpjes op kan zetten ?

Ik film vaak me games enzo en wil graag een site aan maken waar je filmpjes kan op zetten hoe maak je site aan met filmpjes ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan een wordpress site maken kijk op www.wordpress.com of www.wordpress.org

Met de huidige stand van zaken in video hostingland zou ik je adviseren je video te uploaden naar YouTUBE en een embedded webplayer, die hiernaar verwijst, te integreren in je website. Voor details, zie de onderstaande link. De voordelen van een dergelijke oplossing laten zich eenvoudig benoemen: - Capaciteit: Je hoeft geen zware server te hebben of af te huren bij een provider om live streaming mogelijk te maken. - Compatibiliteit: YouTUBE video's worden door veel mensen bekeken, dus de kans is groot dat ze jouw website bezoeken met dezelfde browser en dus geen problemen hebben met het bekijken van de video. - Herkenning: Mensen zijn gewend aan de YouTUBE player interface. Goede user interfaces werken volgens "the principle of least surprise". Dit geldt dus ook voor een website. - Financiën: Als je site populair wordt kun je geld verdienen met je eigen YouTUBE kanaal.

Bronnen:
http://www.htmlgoodies.com/tutorials/web_g...

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100