Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een MacBook air en mijn geheugen is bijna vol. Wat zal ik doen: een nieuwe MacBook pro kopen of een externe harde schijf voor muziek en foto's?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
752
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een externe harde schijf is stukke goedkoper. Als je daar alles opzet wat je niet nodig hebt... Ruimt lekker op.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt aan of je geld over hebt.

Je kunt best een nieuwe MacBook pro kopen maar een 2 terabyte harde schijf is maar €110 en een MacBook pro is 1150 of meer.

Persoonlijk zou ik verwijderen wat ik niet meer nodig heb aan programma's films, muziek die ik niet meer leuk vind tot de nieuwe macbooks uitkomen en dan die kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn muziek is 20gb en daarom dacht ik om die op een externe schijf te zetten maar men vertelde me dat vroeg of laat je problemen krijgt met de externe schijf. Dat ie het niet meer kan 'vinden' ed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zover ik weet zal je computer alleen iets langer moeten zoeken naar de bestanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook een USB stick of fotokaartje gebruiken. Een fotokaartje zal sneller zijn maar ook duurder en kleiner.

Andere antwoorden (1)

Externe schijf natuurlik en vergeet niet om ook eens backups te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding