hoe goed is de mobiel internet helpdesk van vodafone bereikbaar?

Ik heb al maanden problemen en nu blijkt mn dns server oid verkeerd geconfigireerd te zijn.ik moet dus de helpdesk bellen.maar vraag me af of dat eindeloos wachren word of dat het een beetje vlot gaat.misschien iemand met ervaring hier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

misschien ben je ook in de mogelijkheid om naar een filiaal van Vodafone te gaan, dan wordt het probleem meteen voor je opgelost.
Ik wordt daar altijd goed en snel geholpen, en als het druk is in de winkel kan je daar( meestal ) gratis bellen met de helpdesk.
Dit is voor filiaal Wibautstraat Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruikbaar antwoord ik loop er morgen even langs +1

Andere antwoorden (1)

Ze zijn meestal wel makkelijk en vrij snel bereikbaar, maar de kosten lopen wel snel op! Je kan ook mailen naar vodafone daar reageren ze ook vrij snel op.

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de brief.kost het 45eu cent per gesprek