hoe kan ik mijn lag/jitter/packet loss verminderen?

op mijn online game, bzflag, wordt ik namelijk telkens gekickt omdat mijn lag soms heel snel oploopt, van 100 ms naar 600 ms. ook jitter en packet loss worden dan opeens heel hoog. ik gebruik mijn Wi-Fi van thuis en het werkte altijd prima, maar de laatste tijd wordt het steeds slechter, ik wordt nu meestal al na een kwartier ofzo gekickt. als ik dan een kwartier wat anders ga doen, lost het probleem zich soms vanzelf op, maar lang niet altijd.
iemand een idee om het op te lossen? Ik kan helaas geen andere Internetconnectie regelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Probeer eens gamebooster(gewoon googlen). Die stopt alle onnodige achtergrond programma's.
En je kunt ook de proöriteit(ofzoiets) verhogen via taakbeheer. Zoek dan de taak van jouw game en met de rechter muisknop de proöriteit verhogen.