Hoe herstel ik verdwenen plakopties in Word 2010?

Ik had altijd 3 plakopties binnen Word en nu heb ik ineens alleen maar : "Alleen tekst behouden". Wie weet hoe ik dit kan herstellen?

2.1K

Het beste antwoord

Ga naar Bestand - Opties - Geavanceerd. Daar zie je onder de kop "knippen, kopiëren en plakken" de regel "knoppen voor plakopties weergeven wanneer inhoud wordt geplakt". Daar moet een vinkje voor staan.

Heeft dat geholpen?

Toegevoegd na 3 dagen:
Hallo? Ben je er nog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winnetou
12 jaar geleden
Hoi, sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik was weg met Pasen. Ik had gelijk gecheckt of die optie was aangevinkt en dat was wel het geval. Toen ik de PC opnieuw opstartte, was het euvel gewoon verdwenen en had ik weer drie plak-opties, maar een paar dagen later waren die weer verdwenen..(?) Kortom....mijn Word leidt een eigen ( geheimzinnig) leven.....Groetjes en fijne dag