Hoe kan ik mijn gekregen dvd van mijn tandemsprong op hyves zetten?

De dvd heb ik al op de computer gezet en bewerkt met "windows live movie maker", maar wil hem graag delen met mijn hyvesvrienden maar dat lukt me niet.
Weet iemand hoe dat op een eenvoudige manier kan?

Antwoorden (1)

Dus je heb je filmpje helemaal klaar? heb je ook de film maken knop gedaan
of is het nu nog een wmmv project bestand ?

als dat zo is dan moet je dus de film afmaken
ik weet niet welke versie windows movie maker je hebt ?
maar er is dus ook de knop naar youtube of windows skydrive maar beter is youtube account en vanaf daar link je hem naar hyves.
capthavoc
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
oke ja, dat zou ook kunnen idd, ja welke versie die windows movie maker is (dom he?). Ik heb wel een account bij Youtube, zal het vanaf daar eens te proberen, maar ja, dan ziet wel de 'hele wereld' de film he?
capthavoc
12 jaar geleden
Je kan hem op prive zetten in youtubes met alleen met link dacht ik
maar ja hem op hyves zetten is wel erg openbaar
maar goed als je daar je prive instellingen ook goed hebt staan
dan lijkt me dat geen probleem.
misslobe
12 jaar geleden
Wat bedoel je trouwens met 'de film maken knop gedaan' en 'wmmv project bestand'? Je merkt t al, heb er weinig verstand van ;-)
capthavoc
12 jaar geleden
als het goed is laad je het filmpje in moviemaker in deze maakt er kleine clipjes van als het een wat langer filmpje is deze plak je met de tijdbalk dan weer aan elkaar
maar als je daarmee klaar bent dan moet je dat filmpje nog wel helemaal afmaken.
anders blijft de pc dat hele filmpje in kleine clipjes zien
en dat is een project bestand
heb je alle clipjes op de goede volgorde gezet
dan moet je daarna het filmpje weer zeg maar aan elkaar plakken
naar wmv formaat of AVI
het archiefje "clipje" heeft dus een andere naam .wmmv,.. zo uit mijn hoofd
heb je hulp nodig ? laat maar even weten
misslobe
12 jaar geleden
Oke cap, alvast bedankt! Ga er eerst even een nachtje over slapen ;-)! Trusten