Waarom doet minecraft het niet?

Ik heb minecraft gedownload. Dan start ik de launcher op (dat doet hij gewoon). Dan log ik in, en dan zegt ie: 'Can't connect to minecraft.net.' Okee, denk ik dan: play offline. Dus daar klik ik dan op, maar dan krijg ik een zwart beeld, en loopt mijn computer vast. Ik heb het alleen maar op mijn eigen computer. Bij een andere computer thuis doet hij het wel gewoon. Het ligt niet aan m'n firewall. Ik heb de launcher al heel vaak opnieuw gedownload, maar hij doet het niet... Aan java kan het ook niet liggen, daar heb ik de nieuwste 64-bit versie van. Als ik het online op de site speel staat er: 'java input == null.'
Ik heb al heel veel geprobeerd, maar hij doet het gewoon niet.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Probeer eens de bin-folder te verwijderen.

Uitvoeren -> '%appdata%' (zonder ') -> Roaming -> .minecraft -> hier staat als het goed is een mapje "bin". Als je deze verwijderd en het opnieuw probeert zo hij het moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou ook kunnen zijn dat die computer gewoon te oud of langzaam is...
Wat zijn je specs? (Welke Windows, onderdelen van je pc...)

en je hebt minecraft gekocht lijkt mij?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een nieuwe windows 7 pc, met een goeie videokaart... Ik denk niet dat het daaraan ligt, want bijvoorbeeld World of Warcraft kan ik er prima op spelen. Ja, ik heb minecraft gekocht
peterjbruins
12 jaar geleden
heb je java 7 al eens geprobeerd? http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/java-se-jre-7-download-432155.html kies daar x64 voor als je 64 bit windows hebt (waarschijnlijk)
en x86 online als je 32 bits hebt (je kan zo bekijken of je 64 of 32 bits hebt: start-rechtermuisknop op computer-eigenschappen
en daar staat het dan ergens.) je kan dan beter wel eerst java 6 verwijderen
start-configuratiescherm-programma verwijderen-java 6 update 31 (waarschijnlijk)
peterjbruins
12 jaar geleden
en als je java 7 hebt probeer dan java 6 eens