als ik ga cammen met iemand dan hoor ik die geene niet maar wat moet ik dan veranderen dat ik die geene wel hoor wat ze horen mijn wel?

als ik met iemand cam op skype zie, hoort hij/zij mijn wel maar ik hem niet wat moet ik dan veranderen aan de instellingen ik kan het niet meer vinden hoop echt dat jullie het weten wat mijn vrienden wonen in het buitenland en nauw hoor ik ze hele maal niet. HEEELLLLPPPP

ps. als ik mijn stem opneem hoor ik op de achtergrond een hoog piepje ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien is je microfoon kapot je moet hem testen met een bepaald progamma.