Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Battrij op display geeft anders aan ?

Als ik me ipod oplaad geeft die na 1 uur aan van dat die klaar is met opladen. Maar dan ben ik een tijdje bezig met me ipod en dan zegt die nog 20% over. De display is anders dan het is. Weet iemand hiet eens oplossing op ? Ik heb hem al 2x hersteld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
656
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou ook gewoon kunnen zijn dat wat je doet op je ipad gewoon heel veel batterij verbruikt, dus dat het wel klopt wat er staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je oplader aangesloten is zie je het balkje helemaal groen. Maar het enige wat ik doe op me ipod is msn of facebook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus meteen zodra je de lader los maakt staat ie weer op 20%?
Dat zou best eens kunnen duiden op een versleten/kapotte batterij. Het apparaat bepaalt namelijk hoe vol een batterij is nav het voltage dat eruit komt. Hoe leger zo'n batterij, hoe lager het voltage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik ben dan al 30 minuten bezig. Maar ik heb 5 weken terug pas een nieuwe gekregen. Dus zou raar zijn als die versleten zou zijn, zou best kunnen. Ik kan die winkel wel binnenkort opbellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De batterij is kapot, ik zou de batterij laten vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding