Welke (draadloze) router krijg ik bij UPC Met Méér TV met 50 Mb ?

Of zie ik het nou fout want ik heb al een (hele) oude modem van upc (2007) en heb een nieuw pakket samengesteld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

TV gaat bij UPC via de mediabox; de router is er voor internet en eventueel de telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus welke krijg ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
UPC meer TV met 50MB is inclusioef internet Duh huh...en ja je krijgt er een router bij, dat wordt standaard meegestuurd. Ik weet niet welke ( zal wel weer een netgear zijn) want ik heb hem geweigerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk krijg je daar internet bij, lezen is niet zò moeilijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de reactie was bedoeld voor vdijken