hoe kan het dat mijn face-time en imessage het niet doen?

ik heb wel gewoon internet maar ze doen het niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je iets duidelijker zijn?
Krijg je een melding, of??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat niet verzonden, en bij facetime belt hij wel maar doet gewoon niks. En degene waarmee ik het probeer kan mij niet bellen ofzo. Kan het aan mijn router of iets dergelijks liggen?

Het beste antwoord

Je zou het uitgezet kunnen hebben.

Kijk bij instellingen > facetime
en
Instellingen > berichten.

Zorg er voor dat deze aan staan. Overigens kan facetime alleen gedaan worden via wifi. Dus met 3G zal het niet lukken.