Hotmail account geblokkeerd, ik moet telefoonnummer invullen, maar wat zijn de kosten?

Mijn hotmailaccount was een tijdje geleden geblokkeerd. Om mijn account weer te kunnen gebruiken kan ik mijn telefoonnummer invullen en krijg ik een bericht toegestuurd met een wachtwoord. Er staat dat er kosten zijn verbonden, maar ik weet niet hoeveel. Weet iemand hoeveel deze (ik hoop eenmalige) kosten bedragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat er nog iets in wat je absoluut terug wilt zien? Zo niet... waarom niet gewoon een nieuw account aanmaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou geen risico nemen en een nieuwe @hotmail.com aanmaken.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@RoadRunner haha, 28 minuten lang geen reactie en wij 5 sec. na elkaar precies dezelfde reactie.:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar goed dat we het eens zijn... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een account aangemaakt op een site en had m'n oude emailadres opgegeven, vandaar dat ik het terug wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet proberen of je op die site je account om kan laten zetten naar een nieuw adres??? Persoonlijk zou ik daar nl. geen geld voro overhebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel wat geprobeerd, maar ik moet afwachten. Ik wou die sms, omdat ik zo sneller m'n hotmailaccount zou kunnen bereiken.

Antwoorden (1)

Aan de SMS validatie zitten geen kosten verbonden. Dit is gratis service welke onderdeel is van de beveiliging van uw hotmail account.

De melding dat er kosten aan verbonden kunnen zijn is puur uit voorzorg omdat uw telefoon provider kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon kunnen rekenen. Dit kan te maken hebben met het feit of u al dan niet in het buitenland zit. Voor een indicatie van deze kosten kunt u het best contact opnemen met uw mobiele telefoon provider.

De SMS validatie is dus gratis en hier heeft Microsoft geen kosten aan verbonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet voldoende! Bedankt voor uw antwoord.