Hoe zet ik naam en adres (automatisch) onder e-mail in Outlook? (sjabloon)

Ik wil mijn naam en telefoonnummer e.d. automatisch meesturen met alle mailtjes die ik verstuur. Een tekst als bijvoorbeeld: "met vriendelijke groet, Pietje Puk, Dorpsstraat 12, Randdorp, tel.: 0112-1234567"
Hoe stel ik dat in in Outlook 2003?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
122.9K

Het beste antwoord

- Klik in het hoofdvenster van Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
- Klik in de lijst "Deze berichtindeling gebruiken" op de berichtindeling waarmee je de ondertekening wilt maken.
- Klik onder Handtekening op Handtekeningen en klik vervolgens op Nieuw.
- Typ een naam in het vak "Geef een naam op voor uw nieuwe handtekening".
- Selecteer onder "Kies hoe u uw handtekening wilt maken" de gewenste optie.
- Klik op Volgende.
-Typ in het vak "Tekst voor handtekening" de tekst die je wilt opnemen. Je kunt in dit vak ook tekst uit een ander document plakken.
Als je de alinea- of lettertype-opmaak wilt wijzigen, selecteer je de tekst, klik op Lettertype of Alinea en selecteer de gewenste opties. Deze opties zijn niet beschikbaar als je tekst zonder opmaak gebruikt als berichtindeling.
- Als je een elektronisch visitekaartje — vCard — wilt toevoegen selecteer je onder vCard-opties een vCard uit de lijst of je klikt op Contactpersoon voor nieuwe vCard.
- Klik op Voltooien wanneer je klaar bent met het bewerken van de nieuwe handtekening.

- Klik in het hoofdvenster van Outlook op het menu Extra, klik op Opties en vervolgens op het tabblad E-mailindeling.
- Selecteer onder Handtekeningen je e-mailaccount en kies vervolgens de handtekening die je wilt gebruiken voor nieuwe berichten en voor het beantwoorden en doorsturen van berichten.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank! Een concreet en bruikbaar antwoord op de vraag. Ik heb de handleiding gevolgd en het is gelukt.

Andere antwoorden (1)

Dan moet je een handtekening maken. Vast bij extra opties.