Mijn nieuwe Ipad 2 speelt maar één nummer van de 364 nummers af. Hoe los ik dit op?

Ik heb gister een nieuwe Pad 2 gekocht. Nou heb ik al mijn muziek in iTunes gezet, net als voor mijn iPod, maar nu kan ik maar één van de 364 nummers afspelen. Het nummer dat ik wél af kan spelen is zwart, de rest is allemaal grijs in de lijst met nummers. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik dat uitzetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hem al uit, dat kan het dus niet zijn....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien staat er iets over in de gebruiksaanwijzing?

Antwoorden (2)

Misschien heeft het met homesharing te maken. Staat dit aan? Probeer het dan uit te zetten, wellicht helpt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check eerst of je de allerlaatste update hebt gemaakt voor je ipad2.Meestal lost dit 9 van de 10 keren het probleem op.