Waar kan ik mijn eigen gratis mobiele site maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Wat bedoel je met een mobiele site?
Eentje op jemobiel of op je laptop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je mobiel dus in het klein

Het beste antwoord

Ik heb een wordpress site . d.m.v. het downloaden van een plugin zoals "WordPress Mobile Edition"

Word de website op mobiele telefoons als een mobiele website weergeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ook voor een Wordpress website gaan. Is eenvoudig in gebruik en biedt enorm veel mogelijkheden. Iedereen kan er mee omgaan. Je kan een gratis blog beginnen via Wordpress, maar dan heb je niet heel veel mogelijkheden. Een andere tip is om een gratis webhost op te zoeken, begin eens met 000webhost.

Andere antwoorden (3)

Na googlen ben je een stuk wijzer op widgedbox en op wix mijn site heb ik gebouwd via moonfruit Maar dan moet je daar ook een gewonen site maken www.wix.com www.widgetbox.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier kun je gratis een demo proberen": http://www.siteop.mobi/home-en-demo/demo-siteop-mobi

En hier gratis: http://www.zinadoo.com/

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien geef ik geen goed antwoord hoor, omdat ik niet weet of hetvolgende ook mobiel is.

De "punt"site,s zijn helemaal gratis.
Ik heb zelf zo,n site www.singleuitjes.punt.nl

misschien kun je daar eens op kijken.
Maar, ik heb er dus helemaal geen idee van of je dat bedoelt hoor i.v.m. het mobiel zijn.