Het meest grondig werkt het programma Photorec, vooral als je op zoek bent naar fotos, maar ook voor een aantal andere bestanden werkt hij erg goed.
Verder kun je werken met programma's als Recuva, Undelete Plus of Restoration.
Zie onderstaande link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daar zijn meerdere programma's voor.

Ik heb het wel eens gedaan bij een USB Stick. Dat deed ik met Nero RescueAgent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Undelete werkt ook goed hiervoor tenminste als je het bestand niet te grondig hebt verwijderd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel simpel ga naar je prullenbak. op het plaatje eerst klikken en 'prullenbak' in typen.