Defragmenteren en ccleaner gebruiken.
Het kan ook gewoon zijn dat je harde schijf vol zit of eeen slechte computer hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ccleaner, helpt een boel:

http://ccleaner.nl.softonic.com/download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hier zijn veel applicaties voor. Om je laptop een beetje sneller te kunnen maken raad ik je TuneUp utilities aan. Ook met de programma CCleaner kun je alle onnodige schijfruimte verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
onnodige schijfruimte verwijderen? Of bedoel je soms onnodige progjes die schijfruimte innnemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ONNODIGE SCHIJFRUIMTE VRIJMAKEN. DAT MOEST HET ZIJN. Slaap lekker.
Met Ccleaner files opruimen helpt niks. Defragmenteren helpt en kijken wat opstart als je je PC aanzet. Daarvoor kun je Ccleaner wel gebruiken via gereedschappen en opstarten. Meer geheugen helpt en ook de pagefile een vaste grootte geven helpt. En als je meerdere fysieke schijven hebt (geen partities op dezelfde schijf) helpt het dat je de pagefile op een andere dan de C-schijf zet. Ook uitzetten van windows-aero helpt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Met Ccleaner files opruimen helpt niks" Onzin, Ccleaner is al jarenlang een top programma waarmee je veel onnodige geschiedenis, cookies en cache bestanden kan verwijderen waardoor elke windows PC meteen een stuk sneller word.
Tuneup i heel goed. Die kost wel geld na 15 dagen maarja als je daarvoor de computer al opgeruint heb. En na 15 kan je ook nog de sleuten zoeken op google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
linux is uitstekend geschikt om je laptop sneller te laten werken.