ik heb net iets verwijderd en nu is mijn pc weer opnieuw opgestart en nu is alles heel groot hoe krijg ik dat weer normaal ?

ik heb iets verwijderd op mijn computer bij start en programmatoegang en instellingen en ik weet niet precies wat het was maar ik heb het verwijderd en toen startte mijn computer weer opnieuw op en nu is mijn beeld heel raar mijn beeld zicht is kleiner en de icoontjes op mijn bureaublad veel groter hoe krijg ik dit weer normaal ????????????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Niet zomaar dingen verwijderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik ook niks aandoen was er met mijn hoofd niet goed bij maar weet jij ook hoe ik dit moet veranderen dan????
Ritsuka
12 jaar geleden
Klinkt als de driver van de grafische kaart die weg is, die moet je opnieuw downloaden.

Het beste antwoord

Als je iets verwijderd hebt, is dat waarschijnlijk de driver van je videokaart. Om dit op te lossen kun je het volgende doen:

Ervan uitgaand dat je Windows 7 of Vista hebt: Start->Apparaatbeheer->Beeldschermadapters->Rechtsklik op hetgeen nu tevoorschijn komt->Stuurprogramma's bijwerken->Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken->Wachten

Als dat niet werkt moet je de naam van je videokaart onthouden en hiervan een driver installeren. Zeg maar als dat het geval is, dan breid ik dit antwoord even uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat werk niet want ik heb windows xp en ik weet ook niet de naam van mij driver dus wat moet ik dan doen ?

Andere antwoorden (2)

je kan eventueel proberen naar een herstelpunt te gaan toen alles nog goed was.
fremar
12 jaar geleden
Dan moet je denk ik je schermresolutie aanpassen.

Rechtermuisknop op het bureaublad.
Kies schermresolutie (bij Windows 7)
Vergroot deze.

Bij Windows XP doe je ook rechtermuisknop op het bureaublad. Kies dan voor eigenschappen. Dan kan je op één van de tabbladen in dat scherm de schermresolutie aanpassen.