Wat is overig op je ipod?

Op mijn ipod zijn er verschillende dingen die geheugen in beslag nemen maar wat is overig? Het neemt bij mij zon 1.6 gb in en ik heb geen flauw idee wat het is. Het zijn geen foto's , apps, muziek, boeken of video's.

Toegevoegd na 10 minuten:
Standaar software is het niet want ik hoor al 8 gb te hebben en ik heb maar 6.4 en game opslag en foto's zijn het ook niet

Toegevoegd na 10 minuten:
Standaar software is het niet want ik hoor al 8 gb te hebben en ik heb maar 6.4 en game opslag en foto's zijn het ook niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Game opslag, standaard software en foto's bij albums.