Is de site Toluna betrouwbaar?

Ik kwam net met wat klikken op de site van Toluna, waar je dus oa producten kunt testen. Ik vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft en me er wat meer over kan vertellen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoi,

Ik heb er nog nooit van gehoord en dan mag ik zeggen dat het op zijn minst geen erg bekende site is..
Zou jou willen adviseren ga naar de site's van Radar & Kassa en laat de zoekfunctie erop los,vind je dan niets negatief kan je met ze in zee gaan zolang het jou niets kost of dat men eerst iets van jou wil voordat.., daar moet je mijns insziens nooit op in gaan.
Een betrouwbaar alternatief om dingen te testen en mee te doen aan enquete's is synovite.nl en daar kan je via een puntensysteem leuke kado's verkrijgen dat buro timmert ook echt aan de weg en is betrouwbaar.
Beste wensen en succes !!

Groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn vooral veel marktonderzoeken, ze hebben wel testspullen, maar dan gaat het om bijvoorbeeld 100 stuks van dit en 250 stuks van dat - je kunt je opgeven en loot dan mee, de kans dat je het testproduct ook echt ontvangt is dan niet zo groot.
Maar op zich is er niets mis met de site, zolang je niet verwacht dat je alle testproducten ook daadwerkelijk zult krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
site is betrouwbaar.maar je word gek van alle berichtje die je van hen krijgt.en je krijgt nooit iets om te testen.niet aan beginnen.