Hoe draai ik mijn video's?

Ik heb video's (.WMV) die ik wil draaien, maar als ik op de rechtermuisknop klik dan staat er geen optie 'roteren' o.i.d. Ik probeerde het ook al via VLC media player, maar dan is het niet permanent. Het bestand blijft dan verkeerd gedraaid, maar alleen in de player staat het goed. Hoe kan ik de video's permanent draaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je dat de rotatie permanent blijft? Oftewel: Heb je verkeerd gefilmd en zijn de clipjes omgedraaid?

Het beste antwoord

Windows Movie Maker is de beste en makkelijkste oplossing. Klik op de youtube filmpje om te zien hoe dat moet :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan gewoon met windows movie maker. Filmpje inladen>>effecten>>90 graden draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het met windows movie maker.
Frank