hoe krijg ik betere graphics in dit filmpje?

En waarom is het niet over het hele ''videoscherm'' van youtube?

*http://www.youtube.com/watch?v=lHdJ3Xq53iM

Toegevoegd na 2 dagen:
capture card gekocht op marktplaats voor 12 euro record in HD en werkt goed, voor degene die het willen zie waarschijnlijk donderdag (5-1-2012) het eerste filmpje dat ermee opgenomen is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaspro101
12 jaar geleden
wat is hier raar aan dan? ik zie niks abnormaals..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn 2 zwarte randen naast de video en door de theater mode van COD is het slechte graphic
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je een recorder kopen, een apparaatje dat al gauw 100 euro kost en die neemt je ps3 of xbox in hoge kwaliteit op.

Antwoorden (2)

Niet opgenomen in breedbeeld resolutie? Verkeerde schermverhouding van toepassing op het ge-uploade bestand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt aan de combinatie van het programma waarmee opneemt en het programma waarmee je het edit, ik heb het zelf ook, ik gebruikte fraps met videospin, maar tegenwoordig gebruik ik windows live movie maker, daar had ik het dacht ik niet mee