Waarom kan ik geen google account maken?

Ik wil graag een nieuw gmail account aanmaken, ik was vergeten dat je hiervoor 18 moet zijn dus ha dik perrongeluk mijn echte geboortedatum ingevuld. Nu zegt google elke keer als ik op de knop NIEUW ACCOUNT AANMAKEN druk "Google heeft uw account niet kunnen maken. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé? Ik ben 11 toch mag ik googlen

Het beste antwoord

Google weet dat jij dezelfde bent als degene onder de 18 die het eerder geprobeerd heeft. Dit wordt herkend aan je ip-adres. Het gebruik van een proxy, of een site als hide my ass voorkomt dit.

probeer maar op onderstaande link

http://hidemyass.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Even wachten, dat is bij apple ook zo. Anders andere computer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal het account ergens anders (oo een ander ip adres moeten aan maken want google herkendt jou aan je ip adres. Of een best lange tijd wachten want dat kan ook nut hebben dus het komt doordat google je ip adres onthoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet voor niets zo dat Google dit niet toestaat. Het enige juiste antwoord is dus: wachten tot je 18 bent.