waarom doet mijn msn het niet?

ik heb net een nieuwe msn aangemaakt, en als ik daarop zit komt er niemand online, terwijl als ik op mijn andere naam zit ze daar wel online zijn, hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Elke msn is identiek, je zult dus al je contact personen opnieuw moeten toevoegen, ook kun je in je oude msn je contacten opslaan, en dan op je nieuwe msn weer toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien hebben zij jou verzoek om toe te voegen aan je lijstje niet geaccepteerd of je moet het nog naar ze versturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan niet op msn , ik wil de oude verwijderen hoe doe ik dat