Kun je je eigen huis ook laten blokken op streetview en dergelijke?

In verband met inbraak en dergelijke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je het enige geblokte huis.. dat trekt alleen maar meer aandacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd. Waarom voorkomen van inbraak?
Amadea
12 jaar geleden
Die foto is een momentopname. Daar kunnen dieven echt niet aan zien of er nu iemand thuis is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als ze de ingang willen bekijken kunnen ze ook voor je huis gaan staan.

Het beste antwoord

Nee dat kan niet. Alleen als jij zelf als persoon of het kenteken van je auto bijv. erop staat kan je dat wazig laten maken. Maar je huis blokken is niet mogelijk.
Wees er wel van bewust dat men op google view niet meer ziet dan een ander die op de fiets door je straat ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder zelfs, want streetview is maar een momentopname. Als je door de straat fietst zie je het beeld van nu, op streetview van een hele tijd geleden.
Zo zie je van ons huis de kozijnen in de grondverf staan. Die staan toch al twee jaar heel mooi in de lak... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahahahh precies. Die ophef van zoveel mensen die bang zijn dat mensen komen inbreken........... Als een inbreker door de straat fiets dan ziet hij hetzelfde of misschien beter, zoals in jouw geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er echt zoveel mensen die zich daar druk om maken? Hm... dit gaat mijn pet te boven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zag laatst heel veel reacties op een artikel in de krant van mensen die zich daar echt druk over maken.....pfff

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan niet