Twitter update voor iPhone vandaag! Waar kan ik de @Mentions vinden?

Vandaag heb ik 'Twitter for iPhone' geupdate en normaal gesproken was het makkelijk om @Mentions van mensen, bij andere twittergenoten te zien, maar nu kan ik het niet vinden. Heeft iemand raad?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan mensen die jouw mentionnen zien door op "contact" te drukken, of bedoel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mensen die mij iets sturen, kan ik inderdaad zien. Maar als een persoon naar een andere persoon iets stuurt niet meer? Nu lijk ik een heel nieuwsgierig type, maar dat valt wel mee hoor, haha!
Ik zocht daar ook al naar maar volgens mij staat alles nu onder 'Meer tweets'. Dan zie je dus alle tweets denk ik, de eigen tweets, maar ook de tweets van anderen naar die persoon toe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het wel zien, maar niet meer normaal alles op 1 pagina volgens mij.. Misschien ook wel door privacy..