hoe kan je mensen op msn toevoegen als hij zegt dat het vol is?

ik heb een best oude msn, en hij zegt dat ik geen mensen meer kan toevoegen! maar ik heb er iets van 20.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De makers van msn zijn nu vooral bezig met het verbeteren van de nieuwe msn, wanneer je de oude hebt zal er best wel eens een fout in voorkomen. Ze zijn immers toch niet meer bezig met die versie. Wat dacht je van de nieuwe versie downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat probeer ik maar dan doet ie weer vaag enzoo..

Andere antwoorden (1)

als het goed is kan je zo veel mensen toevoegen als je wil ik vind dat echt heel raar hoor