Hoe kan je een pages bestand openen in word?

ik moet een bestand uitprinten maar dat lukt niet omdat de hoofdcomputer geen pages heeft en ik dus het bestandje niet kan openen, ik heb geprobeerd het te opslaan als .docx of als .pages.docx maar dan opent hij nog steeds niet. Je kan wel word openen met pages maar andersom niet vaag als je het aan mij vraagt. Iemand enig idee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
57.1K

Het beste antwoord

Volgens http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=71169 kan je er een PDF van maken, en zo 'm uitprinten. In de link staat precies beschreven hoe je dat doet.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij is Pages een Apple-tekstverwerker. Volgens de informatie kan het Wordbestanden lezen EN schrijven. Dus dan binnen Pages opslaan als Word-formaat.
Overigens geef je niet aan WAAROM je het bestand niet kunt openen.

En andere optie is het te exporteren als PDF bestand, als je het alleen maar wilt printen.

Lees meer op:
http://www.apple.com/iwork/pages/#share
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hem uitpakken met WinRAR en dan vind je een PDF.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ligt het aan de manier waarop je het opslaat. Je kunt namelijk niet zomaar de extensie veranderen. Als je de functie "Opslaan als/Save as" gebruikt, dan kun je midden onderaan aanvinken "Save copy as" en daarbij "Word document" selecteren. Het bestand wordt dan binnen een paar seconden opgeslagen onder dezelfde naam, maar met de extensie ".doc". Bij mij is het dan prima te openen vanuit de Finder, waar het in hetzelfde mapje naast het pages-bestand staat.