De iphone 4S; Waarom is Siri niet in het Russisch?

Mijn vader heeft Siri het liefst in het Russisch, waarom is Siri er alleen in Frans,duits en Engels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Omdat het alleen nog in de grote talen beschikbaar zijn. Misschien over een tijdje komt het in Russisch en Nederlands uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In jou gedachtes wel. Frans wordt gesproken door 500 miljoen mensen. Russisch door ongeveer 200 miljoen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Russisch