Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik papieren documenten digitaal?

Ik moet papieren documenten via mail verzenden.
Maar ik heb geen idee hoe ik dit digitaal krijg? een foto van maken lijkt mij niet gepast.
Ik heb verder ook geen scanapparaat ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kan even naar een copy-shop gaan en daar je documenten laten scannen, wel een usb-stick meenemen. Als het heel veel documenten zijn, kun je overwegen een All-in-One printer aan te schaffen, die zijn niet zo duur meer, zeker niet op Marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze niet wilt overtypen, dan is scannen volgens mij de enige manier.
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden
dat wordt lastig.
ken je iemand die ze voor jou wil inscannen?
zo doe ik het meestal. je kunt er ook een digitale foto van maken, dat lukt vrij aardig is mijn ervaring.

Toegevoegd na 3 minuten:
en die foto dan als bijlage gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch maar een all in one kopen met een scanner.
HIer kun je vrijwel niet meer buiten in de huidige tijd.Zo'n apparaat koste tegenwoordig nauwelijks € 60,00
FRank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dit wordt moeilijk. Als je er geen foto van wil nemen of je bent nit in het bezit van een scan-aparaat dan denk ik dat de enige 2 opties zijn om langs een copycenter te gaan en daar alles te laten inscannen en op usb stick te laten zetten of anders kan je mss vragen aan een vriend, die wel een scan apparaat heeft, om het voor je in te scannen.

Ik zelf neem vaak met mijn telefoon er een foto van en zet deze zo op de computer en ik moet zeggen dat dit best wel goed werkt. Telefoon heeft 5MP camera en dit volstaat zeer zeker.

Dus als je een digitaal fototoestel hebt, zou ik toch voorstellen om er foto's van te nemen en deze zo op pc te zetten en door te mailen.

Met groeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding