Als mijn dochter op bezoek komt kan ze met haar laptop, ingesteld op draadloos internet, niet vast internetten. Hoe kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunt u misschien de vraag iets duidelijker formuleren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je vast willen internetten?
Draadloos is toch veel makkelijker...

Antwoorden (2)

Dat is een kwestie van de netwerkadapter. Om energie te besparen is die meestal uitgeschakeld.
Zet draadloos netwerk uit en steek dan de netwerk kabel er in. Als je dan niet kunt internetten even de verbinding maken via netwerkinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nadat je de netwerk kabel hebt ingeplugd klik je verbinding en selecteert de vaste 10/100 netwerk connectie.