Laptop beeld stuitert heen en weer wat is er aan de hand? Zie Extra uitleg voor betere info

Als ik mijn laptop aan heb.. Gaat mijn beeld trillen als een gek! geeft een beetje groene kleur en stuitert verticaal heen en weer! als ik mijn laptop scherm even beweeg dan is het voor een half uurtje weg.. daarna begint het opnieuw! Wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik vrees dat je grafische kaart een opdonder heeft gehad. Bij laptops is dat nog vervelender als bij een PC, want de grafische kaart is op het moederbord gesoldeerd. Je kan evt wel een nieuwe graf. kaart kopen en de oude vervangen, maar dan moet je heel goed kunnen solderen. Ik raad je dat dan ook af.
Je kan de laptop evt openschroeven en kijken of er geen vuil in zit. Je kan bij de Blokker oid een klein stofzuigertje kopen en dan schoonmaken. Maar ik geef je weinig kans.

Ja, ik weet dat je liever een ander antwoord had gekregen.