Mijn scherm bevriest wanneer ik Firefox gebruik.Heeft nog iemand dit probleem?Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google Chrome nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu staan er 3 kaarjes onderaan mijn scherm ,en hij doet het nog! :)

Het beste antwoord

Ik heb het de laatste tijd ook regelmatig. Bovenin staat dan "firefox reageert niet". Het enige wat je dan kan doen is firefox sluiten en opnieuw starten.
Ik denk dat het vast wel verholpen wordt bij de volgende update.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Bij de poging Firefox te herstarten krijg ik dan meestal de melding dat het programma nog gebruikt wordt en dat de computer opnieuw moet worden opgestart. Dat kost dus veel te veel tijd...
Kimath
12 jaar geleden
als je die melding krijgt, moet je ctrl+alt+delete drukken, en dan in het tabblad processen firefox.exe beëindigen.
Daarna kun je het programma wel weer openen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat heb ik ook. Maar ik hoef de computer niet opnieuw op te starten. 2 minuten wachten is genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Firefox verwijderd en werk nu uitsluitend met Windows explorer en mijn computer werkt als nieuw!