Als ik een videobericht wil starten tijdens skype, zegt het programma dat ik geen webcam heb terwijl mijn webcam is ingebouwd in mijn laptop.. wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Moet je op Skype naar opties gaan en dan naar web Cam om die dan te selecteren ik had er ook last van toen ik met Skype begon Gr. Rick
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar als ik dat doet, zegt hij dat hij geen webcam kan vinden.. terwijl er gewoon een is ingebouwd die het wel doet met msn etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan weet ik het ook niet mijn Cam doet het wel gewoon op. Skype en
msn
En ik heb ook een laptop met ingebouwde Cam
Ga naar instellingen en selecteer je webcam.

Dit doe je door te gaan naar: Extra > Instellingen > Video instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skype even verwijderen, cookies verwijderen en skype opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn je drivers up-to-date?