Wat is er met mijn msn aan de hand?

De laatste tijd krijgen anderen via mijn msn-naam het bericht dat ik allerlei prijzen heb gewonnen. Zij worden dan ook uitgenodigt om mee te doen. Ik heb nergens iets gewonnen og aan meegedaan en heb die berichten ook niet verstuurd. Mijn msn is dan niet eens aangemeld.
Weet iemand wat dit is en vooral hoe ik ervanaf kan komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ja klopt ,ik heb het ook gehad toen ik mijn wachtwoord veranderd had was het weg !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit helpt inderdaad

Andere antwoorden (3)

dit is een virus verspreider als je buddys hem openen heb je grote kans op een troyan horse gewoon msn verwijderen en opnieuw aanmaken ik had dit probleem ook nadien geen last meer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet om welke virus het gaat, als het Troyan horse is dan is dit een hele rot virus. Weet er alles van. Het 1e wat je moet doen is de virusscan er goed overheen gooien neem aan dat je deze wel hebt. En als deze wat heeft gevonden gelijk in de kluis gooien of verwijderen maar niet openen.
Bij deze virus kan je computer ook heel erg traag worden weet niet of dit het geval is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de virusscanner ziet ze niet in msn pas als die is geopend dus dan is je pc al geinfecteerd
ik las vandaag ook iets op rtl teletekst dat de wachtwoorden van hotmail gebruikers zijn gekraakt door fishing. Dus als ik jou was zou ik naast bovenstaande ook je wachtwoord veranderen. Just for sure