Waarom loopt mij iPhone batterij toch heel snel leeg aks ik reis van de ene Naar de andere kant vh land, ondanks dat ik lokatievoorz en WiFi uit heb?

iPhone batterij loopt snel leeg tijdens reizen

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik doe altijd alle onderliggende Apps uit.
Wat is "sleep mode"?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ligt misschien hieraan:
- Hoe lang heb je iphone al?
- Heb je hem vaak in zon of hitte
- Heb je het in sleep mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3G uitschakelen: Mobiele 3G-netwerken zorgen er weliswaar voor dat gegevens sneller worden geladen, maar ze kunnen ook de gebruiksduur van de batterij verkorten, vooral op plaatsen met een beperkt 3G-bereik. Om 3G uit te schakelen, kies je in het beginscherm 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Netwerk' en stel je 'Schakel 3G in' in op 'Uit'. Bellen en gebeld worden kan natuurlijk nog wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook de helderheid kunnen verminderen dan gaat de batterij ook minder snel op